AKADEMİK PERSONELİMİZİN DİKKATİNE: Bahar Dönemi için Ek Ders İşlemleri Dijital Ortamda
14 Nisan 2021- Üniversitemizin Bahar Dönemi ek ders işlemleri ekders.msgsu.edu.tr adresinde yer alan
“Ek Ders Otomasyon Sistemi” üzerinden gerçekleştirilecektir. - Sistemin nasıl kullanılacağı aşağıdaki videoda anlatılmıştır.
- Sistemde hazır bulacağınız haftalık ders programınızı inceleyip güncellemenizi rica ediyoruz.
- Tez danışmanlıkları ve varsa uzmanlık alan dersleriniz programa tarafınızdan işlenmelidir.
- Bütün işlemlerin 20 Nisan 2021 tarihine kadar kesinleştirilmesi gerekmektedir.
- Sorularınızı ekders@msgsu.edu.tr adresine gönderebilirsiniz.
Ek Ders Otomasyonu Akademisyen Kullanım Kılavuzu
Sisteme giriş yaparken;
- kadrolu akademisyenlerimiz, kurumsal eposta adresleri ve şifreleri ile giriş yapabilirler.
- Yarı zamanlı akademisyenlerimiz ise, kurumsal yz uzantılı eposta adresleri ve şifre olarak TC Kimlik Numaraları ile giriş yapabilirler.