2016-2017 BAHAR DÖNEMİ’NDE KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇİMLERİ

Genel Duyurular

Geriye Dön

2016-2017 BAHAR DÖNEMİ’NDE KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇİMLERİ

20 Ocak 2016
2016-2017 Bahar Dönemi’nde kayıt yenileme ve ders seçimi yapacak öğrencilerimize ve danışmanlığı bulunan öğretim üyelerimize önemle duyurulur :
1- Kayıt yenileme haftası 13 Şubat 2017 Pazartesi günü başlamaktadır.
2- Ders seçimleri 14 Şubat 2017 Salı günü saat 15:00’dan itibaren öğrenci bilgi sistemi (otomasyon) üzerinden başlayacak ve 17 Şubat 2017 Cuma günü saat 16:00’da sona erecektir.
3- Katkı payı ödemesi gerekli olan öğrencilerimizin ders seçimi yapabilmeleri için öncesinde bu ödemeyi gerçekleştirmeleri gereklidir.  Katkı payı ödemesi gereken öğrencilerimizin listesi ve katkı payları hakkında bilgi www.msgsu.edu.tr adresinde yayınlanmıştır. Katkı payı ödemeleri www.msgsu.edu.tr adresinde belirtilen hesap numarasına 13 Şubat 2017 Pazartesi gününden itibaren yapılabilir.
4- Sistem kaynaklı bir nedenden dolayı katkı payı ödeyemeyen veya katkı payı ödemesi gerekmediği halde borç çıkan öğrencilerimizin, ad-soyad, fakülte, öğrenci numarasını içeren bir e-posta ile harc@msgsu.edu.tr adresine bildirimde bulunmaları gereklidir.
5- 17 Şubat 2017 Cuma günü saat 16:00’dan sonra öğrencilerin kayıt yenileme işlemi yapması mümkün değildir.
6– Öğrencilerin ders seçmesi ve öğrenci danışmanları tarafından bu derslerin onaylanması eş zamanlı olarak yapılacaktır. Ancak danışmanlar ders onaylarını 19 Şubat 2017 Pazar günü saat 23:59’a kadar yapabileceklerdir.
7– Öğrencilerin kayıt yenileme ve ders seçme işlemi haftasında danışmanları ile doğrudan irtibatta bulunması ve ders seçme/onaylama işlemini son güne bırakmaması önem taşımaktadır. 
8– Öğrenci danışmanlarının, 19 Şubat 2017 Pazar günü saat 23:59’dan sonra ders kayıt onayı vermesi mümkün değildir. Bu tarihe kadar onaylanmayan dersler ders onaylanmadı olarak sisteme işlenecek ve öğrencinin ders listesinden düşecektir.
9- Dersler 20 Şubat 2017 Pazartesi günü başlayacak ve 14 hafta sürecektir.
10- 27 Şubat – 3 Mart 2016 tarihleri arası ders ekleme-bırakma haftasıdır. Ders ekleme/bırakma haftasının amacı öğrencilerin her hangi bir sebepten aldıkları dersleri bırakabilmesi (dersin içeriğinin uygun olmadığının anlaşılması vb. nedenler gibi) ve/veya çeşitli nedenlerle alamadığı eksik kalan dersleri danışman onayı ile alabilmesidir.
11- Ders ekleme-bırakma haftasında, Güz döneminin aksine, ders ekle-bırak işlemi sadece öğrencinin danışmanı tarafından yapılacaktır. Bu nedenle öğrencilerin ders ekle/bırak işlemi yapabilmesi için doğrudan danışmanlarıyla iletişime geçmeleri gerekmektedir.
12- Kayıt haftasında kayıt yaptırmayan öğrencilerin, ekle/bırak haftasında kayıt yaptırması mümkün değildir. 
13- Kayıtlanma süreci ile ilgili sorunlarınızı ders@msgsu.edu.tr e-posta adresine yazabilirsiniz.
14- Bu duyuruda bahsi olan hususlar tüm öğrencilerimiz (önlisans, lisans ve lisansüstü) öğrencilerimiz için geçerlidir.
Başarılı, verimli, sağlıklı ve keyifli bir eğitim öğretim dönemi dileriz.

Logo Kitini İndirin

Logomuzun kullanım varyasyonlarını içeren zip dökümanını indirin.