Duyurular

Genel Duyurular

Geriye Dön

AKADEMİK PERSONELİMİZİN DİKKATİNE: Bahar Dönemi için Ek Ders İşlemleri Dijital Ortamda

14 Nisan 2021
  • Üniversitemizin Bahar Dönemi ek ders işlemleri ekders.msgsu.edu.tr adresinde yer alan
    “Ek Ders Otomasyon Sistemi” üzerinden gerçekleştirilecektir.
  • Sistemin nasıl kullanılacağı aşağıdaki videoda anlatılmıştır.
  • Sistemde hazır bulacağınız haftalık ders programınızı inceleyip güncellemenizi rica ediyoruz. 
  • Tez danışmanlıkları ve varsa uzmanlık alan dersleriniz programa tarafınızdan işlenmelidir.
  • Bütün işlemlerin 20 Nisan 2021 tarihine kadar kesinleştirilmesi gerekmektedir. 
  • Sorularınızı ekders@msgsu.edu.tr adresine gönderebilirsiniz.

 

Ek Ders Otomasyonu Akademisyen Kullanım Kılavuzu

Sisteme giriş yaparken;

  • kadrolu akademisyenlerimiz, kurumsal eposta adresleri ve şifreleri ile giriş yapabilirler.
  • Yarı zamanlı akademisyenlerimiz ise, kurumsal yz uzantılı eposta adresleri ve şifre olarak TC Kimlik Numaraları ile giriş yapabilirler.

Ek Ders Otomasyonuna giriş yapmak için tıklayınız.

Logo Kitini İndirin

Logomuzun kullanım varyasyonlarını içeren zip dökümanını indirin.
Update cookies preferences